Zamów już dziś:  +48 59 307 04 55

Podstawowa funkcjonalność eGOK

Oprogramowanie może zostać rozbudowane o dowolną funkcjonalność w zależności od indywidualnych potrzeb klienta

Obsługa PSZOK

Oprogramowanie eGOK dostępne jest w wielu wersjach/konfiguracjach, w zależności od potrzeb klienta.  Jego celem jest ułatwienie i usprawnienie całego procesu związanego z przyjęciem odpadu od uprawnionego do tego mieszkańca. Szybka identyfikacja dzięki elektronicznej ewidencji, a także możliwość przypisania limitów wagowych i ilościowych do konta/klienta daje jednostce realną kontrolę nad przyjmowanymi odpadami.

Automatyczne generowanie dokumentacji przyjęcia odpadów czy dokumentów rozliczeniowych to kluczowy atut oprogramowania. Pozwalający na szybką analizę danych i sprawne zarządzanie całą jednostką. Podstawowa wersja oprogramowania pozwala na:

  • rejestrację przyjęcia odpadów od mieszkańców z podziałem na frakcje
  • możliwość definiowania i kontrola limitów przyjęć odpadów ilościowych jak i wagowych
  • możliwość automatycznego naliczania opłat za przekazane odpady powyżej przypisanych limitów
  • możliwość automatycznego wydruku potwierdzeń przyjęcia odpadów
  • możliwość generowania raportów z przyjęć odpadów
  • możliwość eksportu danych o przyjęciu odpadów do pliku: pdf, xls, xml
  • panel administracyjny z różnymi typami ról i uprawnień
  • możliwość rozszerzenia o dodatkowe moduły np. Moduł automatycznych powiadomień, Moduł płatności internetowych etc.

Portal dla mieszkańców, aplikacja mobilna

Zapewnij swoim klientom wysoki standard obsługi, poprzez dedykowany portal informacyjny dla mieszkańców. Dzięki niemu po zalogowaniu, każdy użytkownik uzyskuje dostep do aktualnego harmonogramu odbioru odpadów z przypisanego do konta adresu. Portal daje również możliwość śledzenia informacji  o ilości i rodzaju oddanych odpadów do PSZOK, oraz limitów przypisanych do konta.

Dostęp do powyższych danych może odpywać się za pomocą aplikacji mobilnej.

Harmonogram i Trasy

 Aby ułatwić obsługę zleceń od firm, przygotowany został dodatkowy moduł Umowy, Trasy i Harmonogram. Moduł Umowa pozwala określić produkty, usługi, cykliczność, adres świadczonej usługi oraz datę kiedy ta umowa wchodzi w życie. Na jej podstawie istnieje również możliwość dodania jednorazowych zleceń w wygenerowanym harmonogramie tras. Moduł Harmonogram i Trasy zapewniaja efektywne wykorzystanie floty, i optymalizację kosztów związnych z obsługa nowych umów/adresów odbioru nieczystości.

  • możliwość generowania różnych typów umów zgodnie z dostarczonymi wzorami
  • możliwosć zarządzania zleceniami jednorazowymi od firm
  • możliwość wydruk umowy w postaci pliku PDF gotowego do podpisu
  • możliwość dodania do systemu zeskanowanego dokumentu podpisanej umowy
  • automatyczną aktualizację tras w odniesieniu do Umów oraz Odbiory/Usługi jednorazowych